Politica de retur

Conform legislatiei in vigoare, politica de retur a produselor se aplica doar pentru achizitiile facute de persoane fizice. Persoanele juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie(comanda online cu livrare sau ridicare din depozit).

Produsele achizitionate prin intermediul magazinului nostru se pot returna, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, intr-un termen de maximum 14 zile calendaristice de la receptia produsului, insotite de factura, fara semne de uzura sau modificari fizice.

Intentia de returnare se va comunica fie telefonic sau prin email!

In cazul returnarii produselor in conditiile de mai sus, Operatorul are obligatia sa ramburseze sumele platite de Utilizator, fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 10 zile lucratoare, de la data primirii returului, exclusiv prin transfer bancar, intr-un cont IBAN in RON. Plata nu functioneaza catre conturi in valuta sau catre Revolut.

Produsul returnat trebuie sa fie in starea identica celei in care a fost livrat (produsul nu trebuie sa fie folosit, trebuie sa fie in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

Neridicarea coletelor comandate sau returnari in mod repetat vor fi considerate abuz, iar compania noastra isi rezerva dreptul de a refuza viitoare comenzi de la client.

Inainte de a alege returnarea produselor va recomandam sa contactati telefonic sau pe mail pentru a gasi solutia cea mai buna in rezolvarea problemei dumneavoastra.

Echipa Pepiniera Sosa verifica exclusiv calitatea fiecarui articol, oferindu-va astfel, garantia ca articolele comandate de pe Pepinierasosa.ro sunt intr-o stare impecabila. In cazul unei exceptii, va rugam sa ne contactati in maxim 24H printr-un email la adresa office@florariasosa.ro pentru a remedia aceasta neplacere. Ne asumam raspunderea si va înlocuim produsul cu unul identic , suportand si taxele aferente transportului (tur, retur) dupa validarea sesizarii.

Anulare comandă

In cazul in care in care nu a fost preluata de catre un consultant de vanzari, aveti posibilitatea sa o anulati dumneavoastra. Comenzile anulate raman vizibile in istoric. Daca doriti sa modificati partial produsele din comanda sau sa adaugati, modificati date de facturare sau de livrare, trebuie doar sa trimiteti un mesaj din comanda catre noi. Modificarile vor fi operate in timpul programului de lucru.

In cazul in care a fost preluata de catre un Consultant de Vanzari, puteti trimite solicitarea anularii comenzii prin: mesaj la comanda, mesaj email catre Departamentul Vanzari, prin SMS sau telefonic.

Comanda anulată a fost achitată online?

In momentul anularii unei comenzi achitate cu card online, se trimite email de anulare plata catre office@florariasosa.ro iar banii se vor returna in contul dumneavoastra in aproximativ 5 zile lucratoare.

Comanda anulată a fost achitată prin Ordin de Plată?

Inseamna ca banii sunt in contul Pepiniera Sosa SRL. Ii puteti solicita si se va efectua retur in contul dumneavoastra (tot prin transfer bancar) sau ii puteti folosi la o viitoare comanda.